סיימתי את הדוקטורט שלי בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת דיקין, שם עבודת הדיסרטציה שלי התמקדה בהשפעת הזיכרון האוטוביוגרפי על פגיעות עצמיות. עברתי הכשרה בטיפולים קוגניטיביים מסורתיים (כגון CBT, ACT ו-DBT), ומאוד מהר הבנתי שיש הרבה יותר לאדם מעבר למחשבותיה בלבד. זה הוביל אותי להמשיך את ההכשרה הקלינית שלי בטיפול בשיטה הסכמתית, שם הפכתי למטפלת מוסמכת בשיטה זו. בעוד ששיטה זו הוכיחה את עצמה כיעילה בטיפול בהפרעת אישיות גבולית, התחלתתי להכיר את מגבלותיה, במיוחד את השפעותיה המגוונות והמעוררות תסכול על לקוחות הסובלות מבעיות טראומה מורכבות יותר, כולל c-PTDS, והפרעות דיסוציאטיביות. דבר זה הניע אותי להרחיב את ההתפתחות המקצועית שלי עוד יותר, עם הכשרה מיוחדת בטיפול EMDR, תיאוריה של דיסוציאציה מבנית של האישיות, גישה פרוגרסיבית ל-EMDR, ו-Somatic Experiencing. בנוסף, התמקדתי בשילוב של גישות אלו, ולמדתי כיצד להתאים את EMDR בצורה אפקטיבית לעבודה עם מצגות טראומה מורכבות ודיסוציאטיביות.
אני בעלת ניסיון רחב בעבודה במגוון תחומים בתחום בריאות הנפש, גם במגזר הציבורי והקהילתי וגם בבית חולים פסיכיאטרי פרטי. הניסיון הזה תרם לפיתוח מיומנויות טיפוליות בשיקום של טראומות מורכבות, כולל c-PTSD, הפרעת אישיות גבולית והפרעות דיסוציאטיביות. אני מוצאת הרבה משמעות בעבודה עם אנשים שמתמודדים עם אתגרים כאלה. בנוסף, יש לי תשוקה לעבוד עם אנשים שמתמודדים עם בעיות עמידות לטיפול, כמו דיכאון כרוני, חרדה ממושכת ואבל מורכב
המסע הרוחני שלי מתמשך ומעמיק כל הזמן את ההבנה שלי לגבי הקשר המורכב בין הגוף לנפש, בהשראת תורותיהם של מורים רוחניים כמו סדג'גורו, דיפאק צ'ופרה, אקהרט טול, וים הופ וד"ר דוד ר. הוקינס, בין היתר. תורות אלו עיצבו את הדרך בה אני רואה את האדם, ובמיוחד את לקוחותיי — כיצורים ייחודיים, עמידים ונחושים, אשר עברו חוויות חיים מאתגרות וטרומטיות. חוויות אלו משפיעות לעיתים על הדרך בה הם תופסים את עצמם, את אחרים ואת העולם שסביבם. עם זאת, אני רואה אותם לא כקובץ של תסמינים או הפרעות פסיכיאטריות, אלא כיחידים מורכבים בעלי היסטוריה אישית ומאבקים משלהם. אני נרגשת במיוחד לעזור לאחרים, הן ללקוחות והן למתייעצים, להבין כיצד אירועים טראומטיים וחוויות ילדות משפיעים על מערכת העצבים והתפתחות האישיות, וכתוצאה מכך תורמים לתסמינים וטריגרים ביופסיכו-חברתיים.
Boganin, C. (2018). The Role of Autobiographical Memory in Nonsuicidal Self-Injury. (Unpublished Doctoral Dissertation)
Skouteris, H., McGillivray, J., Rinehart, N., & Boganin, C. (2018). Parental and parenting factors of obesity in children with a disability: update of the literature. Manuscript submitted for publication in Obesity Reviews.
McGillivray, J., Gurtman, C., Boganin, C., & Sheen, J. (2015). Self‐Practice and Self‐Reflection in Training of Psychological Interventions and Therapist Skills Development: A Qualitative Meta‐Synthesis Review. Australian Psychologist, 50(6), 434-444.
McGillivray, J., McVilly, K., Skouteris, H., & Boganin, C. (2013). Parental factors associated with obesity in children with a disability: A systematic review. Obesity Reviews [Impact Factor: 7.995]
Hooley, M., Skouteris, H., Boganin, C., & Satur, J. & Kilpatrick N. (2012). Parental influences on the development of dental caries in children aged 0-6 years: A systematic review of the literature. Journal of Dentistry. http://dx.doi.org/10.1016/j.jdent.2012.07.013 [Impact Factor: 3.109]
Hooley, M., Skouteris, H., Boganin, C., & Satur, J. & Kilpatrick N. (2012). Body mass index and dental caries in children and adolescents: A systematic review of the literature published 2004-2011. Systematic reviews, 40 (11), 873-885.
Conferences
Boganin, C., Sharman, S., & Mildred, H. (2017 November). Autobiographical Memory Specificity in Individuals Who Engage in Nonsuicidal Self-Injury. Paper presented at the Memory Studies Association, Copenhagen.
Gurtman, C.G., McGillivray, J.A., and Boganin, C. (2013). The Impact of Reflective and Self-Practice on Cognitive Therapy Competence in Clinical Psychology Trainees. 43rd Annual European Association for Behavioural and Cognitive Therapies Congress, Marrakech, Morroco
הפגישה הראשונה נועדה להכיר אחד את השנייה – אותי ואתכם – כדי שאוכל לבנות את תוכנית הטיפול הטובה ביותר שתענה על הצרכים והמטרות הטיפוליות שלכם
פנה אלי ואשמח לענות על שאלותיך